joi, 18 februarie 2010

Neputinta,Frustrare,Disperare.....

Asta simt eu acum....neputinta,frustrare,disperare....o sa va intrebati poate de ce.....pentru ca nu-mi pot ajuta copilul mai mult...sau pentru ca din dorinta de a-l ajuta mai mult,i-am facut mai mult rau.....
Sunt total impotriva medicamentelor,gen stratera,rispen...etc....insa,acum parca mi-a luat Dumnezeu mintile si am fost de acord (sub atenta indrumare a medicului de specialitate),din dorinta de a mai stapani putin hiperactivitatea, sa-i dau aceste droguri,caci altfel nu le pot numi.....rezultatul?
Mihai,dintr-un copil vesel,binedispus si foarte agitat,a devenit un copil extra agitat,nervos,isteric,plangand,tipand,urland, chiar trantind,busind.....de vineri dupa amiaza saptamana trecuta,asta este atmosfera in care traim....ma mir ca la terapie a fost cat de cat ok,in rest.....dezastru....chiar si somnul a devenit unul agitat,cu n treziri peste noapte si colac peste pupaza,acum facem si pe noi(pipi).....
Oare vom scapa din aceasta gheara a medicamentelor???
Doamne,ce a fost in capul meu,de am luat aceasta decizie?
Doamne,da-mi te rog putere si minte,sa iau cele mai bune decizii pentru binele lui Mihai!

9 comentarii:

Altheate spunea...

Am intalnit multi parinti care au incercat toate medicamentele posibile, in dorinta de a-si ajuta mai mult copilul. Macar ai incercat si varianta asta si poate nu veti mai fi tentata sa experimentezi altadata. Am vazut si eu copii foarte agitati de la startera, dar credeti-ma ca e mai bine fara.
Sunt sigura ca dupa o perioada fara medicamente, Mihaita isi va reveni. Cele mai bune stimulente sunt jocurile, repetitia si petrecerea unui timp mai indelungat langa el si doar pentru el.
Bafta in continuare, si multa rabdare si liniste sufleteasca.

Marius Filip spunea...

Tratamentul probabil trebuie încetat imediat. E de aştepat că Mihăiţă îşi va reveni după eliminarea lor.

Medicii de multe ori nu ştiu nici ei care va fi rezultatul. Încearcă una, încearcă alta, poate ceva totuşi ajută.

Mult succes şi tărie.

Unknown spunea...

din nefericire asa este...medicii incearca...incearca pe copiii nostrii....
marius,dupa trei zile de adminsitrare am intrerupt...i-am da joi,vineri,sambata....efectele au tinut pana vinerea asta inclusiv...ziua de ieri,a fost prima in care au inceput sa dispara crizele....

Marius Filip spunea...

Şi nouă ne-au propus Risperdal şi alte tranchilizante. Am permis doar medicamente naturale - care sunt nişte vitamine, de fapt.

Recent, doctoriţa psihiatru i-a prescris nişte medicamente Omega3. Când se uită soţia mai cu atenţie, de fapt nu erau decât pastile cu untură de peşte la suprapreţ.

Îi vom da pastilele acum pentru că tot le-am luat, dar după ce le terminăm îi vom da untură de peşte direct, căci nu simţim nevoia să finaţăm industria farmaceutică din banii noştri.

Din păcate, în cazul afecţiunilor precum ale copiilor noştri, tratamentul medcamentos este cam impotent ...

Mult succes cu recuperarea din regresia aceasta indusă medicamentos şi sper ca Mihăiţă să-şi revină cât mai curând şi să revină la terapie şi la cursul ascendent anterior.

ismi spunea...

Ati auzit de dr Naghiu Radu,din Bucuresti?Se spune ca este singurul doctor care reuseste,cu ajutorul produselor homeopate ,sa aibe rezultate pentru autism.Vorbeste pe chat aici http://copii-cu-autism.myforum.ro/index.php?sid=bd2742c39b87ea590d4e7d372a543946
cu parinti care au rezultate cu copiii la acest doctor .

Marius Filip spunea...

Ismi

Eu nu am nicio încredere în homeopatie.

Unknown spunea...

ismi,am incercat si homeopatia,crede-ma....insa,e frectie la un picior de lemn....

Anonim spunea...

Si noi suntem total impotriva medicamentelor, insa acum am decis sa incercam cu Nootropil.Ia de doua saptamani si mi se pare mult mai atent si vorbaret, ii merge gura practic toata ziua.

Anonim spunea...

Anonim eram noi